پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272230
دروازه‌بان تراکتور باز هم خبرساز شد؛ بيرانوند دوباره رکورد گينس را شکست!
تاریخ انتشار : 1403/05/31 10:32:22
نمایش : 69
دروازه‌بان تيم فوتبال تراکتور تبريز يک بار ديگر رکورد جهاني را شکست و نامش در کتاب گينس قرار گرفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي‌رضا بيرانوند، سنگربان خبرساز و جنجالي تيم فوتبال تراکتور تبريز که هفته‌هاست درباره مشکل حقوقي فسخ قرارداد فصل گذشته‌اش با باشگاه پرسپوليس بحث‌هاي مختلف و شايعاتي بسياري شنيده مي‌شود، اين بار به شکلي ديگر خبرساز شده و توانسته در يک افتخار مهم، دبل کند.

دروازه بان شماره يک تيم ملي و تراکتور که پيش از اين با توجه به پرتاب دست اعجاب‌انگيزي که داشت و توجه جهان را به خود جلب کرده بود، حکم گينس را به دست آورده بود اکنون دومين حکم رکوردشکني را نيز از گينس دريافت کرده. اين حکم البته براي او بيشتر از قبل نيز جالب توجه خواهد بود؛ جايي که با شکستن رکورد دروازه‌بان برزيلي منچسترسيتي آن را از آن خود کرده است.

گينس به تازگي حکم رکوردشکني را به نام بيرانوند ثبت کرده که نشان مي‌دهد او موفق شده رکورد ادرسون را بکشند. اين رکورد مربوط به ضربه پا ادرسون بود که ۷۵ متر بوده اما دروازه‌بان ايراني موفق شده با سه متر افزايش، آن را به ۷۸ متر برساند. اين رکورد در جريان ديدار فصل گذشته پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن ثبت شده. رکورد ۶۱ متر پرتاب دست بيرانوند پيش از اين نصيب وي شده بود و اکنون اين حکم با رکوردشکني در پرتاب توپ با پا و شکستن رکورد ۷۸ متري نيز براي شماره يک تيم ملي و تراکتور شده است.

2070732

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html